Στο πλαίσιο διάχυσης και δημοσιότητας του Έργου προγραμματίζονται ποικίλες δράσεις, οι οποίες περιλαμβάνονται και στα παραδοτέα, που στοχεύουν στην πλατιά αλλά και σε βάθος αναγνωρισιμότητά του. Η επικοινωνία του Έργου στο ευρύ κοινό θα συμβάλει, κατά κανόνα, στην καλύτερη οικονομική του απόδοση και εμπορική του αξιοποίηση, ενώ η προώθησή του στην ακαδημαϊκή/ερευνητική κοινότητα στοχεύει στη διάχυση της αποκτημένης γνώσης και την υπόδειξη τυχόν αναγκαίων τροποποιήσεων που θα στοχεύουν στη βελτιστοποίησή του. Παρακάτω παρατίθενται ομαδοποιημένες κάποιες από τις δράσεις επικοινωνίας και δημοσιότητας της προτεινόμενης επένδυσης:
1) Σε ό,τι αφορά τη δημοσιότητα, σχεδιάζονται συμμετοχές σε εκθέσεις και συνέδρια, με την παρουσίαση ενδιάμεσων, αυτοτελών αποτελεσμάτων. Επίσης, προγραμματίζεται τελική ημερίδα με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την ολοκληρωμένη παρουσίαση του Έργου.
2) Σε ό,τι αφορά τη μετάδοση της γνώσης και τη διάχυση των επιστημονικών αποτελεσμάτων που θα προκύψουν κατά την εκτέλεση του Έργου, με στόχο να λειτουργήσει αυτή πολλαπλασιαστικά, προβλέπεται η παραγωγή δημοσιεύσεων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές καθώς και σε πρακτικά διεθνών επιστημονικών συνεδρίων με κριτές. Συγκεκριμένα, προβλέπονται (2) τουλάχιστον δημοσιεύσεις σε σχετικά με το αντικείμενο διεθνή περιοδικά με κριτές εγνωσμένης επιστημονικής αξίας, καθώς και τουλάχιστον δύο (2) σχετικές εργασίες σε διεθνή συνέδρια με κριτές και παρουσίαση των σχετικών αποτελεσμάτων. Σημειώνεται δε ότι θα χρησιμοποιηθούν τα εκάστοτε επιστημονικά αποθετήρια και οι αντίστοιχες σελίδες, τόσο ατομικές όπως π.χ. στο Research Gate, όσο και οι εργαστηριακές για τη δημόσια διαφήμιση των επιστημονικών αποτελεσμάτων του έργου.
3) Παράλληλα, προγραμματίζεται η προώθηση του Έργου και η κοινοποίηση των σταδίων εξέλιξής του με τα αντίστοιχα αποτελέσματα μέσα από τη δημιουργία και την τακτική επικαιροποίηση ενός δυναμικού ιστότοπου και εγγραφής σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, σε μικρο-ιστολόγια (microblogs) όπως το Twitter, αλλά και σε θεματικά κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook, το YouTube, το Instagram κτλ. Στόχος είναι η εκμετάλλευση όλων των πιθανών οφελών και πλεονεκτημάτων των διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων, όπως η δυνατότητα επικοινωνίας με πολύ μεγάλο αριθμό ατόμων από όλο τον κόσμο, η δυνατότητα αναζήτησης και ανεύρεσης πληροφοριών σε οποιαδήποτε μορφή (κείμενο, εικόνα, βίντεο) σε άμεσο και πραγματικό χρόνο, καθώς και η δυνατότητα συνεργασίας, ανταλλαγής υλικού και διαμοιρασμού απόψεων. Στη λογική αυτή θα χρησιμοποιηθούν πέρα από τις ιστοσελίδες και τα αντίστοιχα μέσα της εταιρίας Dasteri, οι αντίστοιχες ιστοσελίδες και μέσα του Δ.Π.Θ. παρέχοντας ένα δυνητικό κοινό που ξεπερνάει μετά ευκολίας τους 20.000 χρήστες.
4) Επιπρόσθετα θα υπάρξουν και δημόσιες καταχωρήσεις στον τοπικό τύπο και τα Μ.Μ.Ε της Α.Μ.Θ. προκειμένου να υπάρξει συνολική πληροφόρηση για τις δράσεις και τα αποτελέσματα του έργου.
5) Οργάνωση σεμιναρίου/ημερίδας σχετικά με τη σχεδιαζόμενη έρευνα στον χώρο των Έξυπνων Δικτύων και των προοπτικών τους, που επαφίονται σε πολλαπλές ειδικότητες Μηχανικών και όχι μόνο. Στο σεμινάριο/ημερίδα θα προσκληθούν οι εμπλεκόμενοι φορείς της Περιφέρειας ΑΜΘ, Πανεπιστημιακοί, Ερευνητές, Επαγγελματίες Μηχανικοί διαφόρων σχετικών ειδικοτήτων, εκπρόσωποι του Οικονομικού και Εμπορικού κόσμου και των αντίστοιχων φορέων της Περιφέρειας ΑΜΘ κ.α.